چهره خانم ها و معانی آنها (عکس)

بیا ببین، اگه کف بر نشدی!!!


تحقیر کردن :


خشم کنترل شده :


ترس :


لبخند طعنه آمیز :


لبخند زورکی :


تمسخر :


پرسش طلبکارانه :


شفاعت و عجز :


خشم گمراه کننده :


دستپاچگی و سردرگمی :


نفرت عمیق :


تسلیم :

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن مجیدی 1389/06/24 ساعت 08:15 ب.ظ

کلا شناخت خانوم ها سخته!!! اصلا کلا سخته!!! به خدا سخته!!!

خواستن توانستن است،حتی برای شما دوست عزیز.

پدریان 1389/06/25 ساعت 12:11 ق.ظ

حق با حسن جونه..
اینا که گفتی ظاهر کاره فقط ظاهر
فکر میکنم باهاشون در تعامل نبودی..

نمیدونم چرا شما از این موجودات قول ساختین، بابا اینا هم آدمند
اگه خواهر و مادر و دختر خاله ها و عمو ها و ها و ها و ها خانوم محسوب نمیشند، پس حتما در تعامل نبودم دیگه

پدریان 1389/06/26 ساعت 01:31 ق.ظ

یا نهایت سادگیته،یا زرنگی که این حرفو میزنی
بابا اینا فقط ظاهرشون مثل ادمه!باطنشون مثل انسانه...
تو ،من،حتی خودشون نمــیـــــــــــــــــدونن چی توی سرشون میگذره
تا ??حرکت طرف مقابلشونو در نظر میگیرن وتحلیل میکنن
اصلا یه چیـــــــــــــــــــــــــــــــــزی!!!!!!
نمیدونی راجع به این ?ختره اون ?ختره این یکی چه فکرایی میکنن،رفتار فلانی با کیه را درنظر دارن...
به هیچ عنوان قابل پیشبینی نیستند.
تازه اینا که گفتم به خدا یه ریگیه تو بیابون باور کن،جان خودم شوخی نمیکنم.

منو زرنگی!!!! من اینقدر سادم که حد نداره.
با کمال تشکر از نظرات خوب شما دوست عزیز، قول میدم از این به بعد با این نوع از مخلوقات خدا محتاتانه تر رفتار کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد