اگه اینجا بودی چه کار می کردی؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو

 

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو

 

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو

 

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو

 

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو

 

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو

 

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو

 

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو

 

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو

 

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو

 

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو

نظرات 4 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/06/22 ساعت 07:11 ب.ظ

چشمام رو می بندم و سعی میکنم کل اتفاقاته زندگیم مثل فیلم سینمای از جلوم رد شه

داود درتومی 1389/06/23 ساعت 12:32 ق.ظ

هیچی
در وحله ی اول خونسردیم رو حفظ میکنم!!
بعدش سعی می کنم با صحبت حیوان عزیز رو از صحنه خارج کنم.!!

اگه که حیوان عزیز رفت ٬ خوب هیچی در غیر اینصورت خدا به اون حیوون رحم کنه !! چون با زبان مهر و محبت بهش حالی میکنم که .... (شرمنده بدلیل خشونت بیش از حد زبان از وصف این لحظات قاصره!! )

حسن مجیدی 1389/06/23 ساعت 12:38 ق.ظ

آدم هارو میخوردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پدریان 1389/06/23 ساعت 02:23 ب.ظ

منم با داوود جون موافقم
حیوان عزیز را یجوری فعلا بی خیالش میکنیم تابعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد