آخرین جملات افراد مختلف قبل از مرگ

یک جهانگرد در آمازون: این نوع مار رو می شناسم، سمی نیست...

یک چترباز: پس چترم کو؟

یک داور فوتبال: نخیر، آفساید نبود!

یک خبرنگار: بله، سیل داره به طرفمون میاد...

یک بیمار: مطمئنید که این آمپول بی خطره؟

یک پزشک: راستش تشخیص اولیه ام صحیح نبود. بیماریتون لاعلاجه...

یک فضانورد: برای یک ربع دیگه هوا دارم...

یک جلاد: ای بابا، باز تیغه گیوتین گیر کرد...

یک خلبان: ببینم چرخها باز شدند یا نه؟

یک ملوان: من چه می دونستم که باید شنا بلد باشم؟

یک شکارچی: مامانت کجاست کوچولو؟...

یک غواص: نه این طرفها کوسه وجود نداره...

یک قصاب: اون چاقو بزرگه رو بنداز ببینم...

یک کارآگاه خصوصی: قضیه روشنه، قاتل شما هستید!

یک متخصص آزمایشگاه: این آزمایش کاملا بی خطره...

یک سرباز تحت آموزش هنگام پرتاب نارنجک: گفتی تا چند بشمرم؟

می بینی چقدر نزدیکه؟

فکر کردی آخرین جمله من و تو چه خواهد بود؟

و در چه حال و فکری خواهیم بود؟

آدم ها همان گونه ای می میرند که زندگی کرده اند...

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/06/22 ساعت 01:55 ب.ظ

حالا تو دعا کن دم مرگ وقت گفتن یه جمله رو داشته باشی، آخه یه چیزی میگی. نهایتش اشهدت رو میگی دیگه.

من که چشم آب نمیخوره به اونجاها برسم آخر یه برق سه فاز مارو میگیره دود میشیم میریم هوا

مجید نعمتی 1389/06/22 ساعت 02:58 ب.ظ

فکر نکنم حتی به اونجاها هم برسه،برق سه فازززززززز!
از کجا می خوای بیاری،
به نظر من قبض برق این دورتو که دیدی برقش میگردتو خلااااااااص.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد