دلم تنگ شده...

 -          اول تو بیا منو تاب بده... بعد من تو رو تاب میدم... باشه؟

-          باشه... ولی تو هم حتما منو تاب میدی؟

-          آره قول میدم تابت میدم..... تاب تاب عباسی خدا منو نندازی... تاب تاب...

-          حالا دیگه نوبت من..

-          باشه بیا عوض.

-          تاب تاب عباسی...

-          بیا بریم سرسره بازی..

-          من میترسم آخه سرسرش خیلی بلنده...

-          بیا نترس بیا... بیا... باحاله...

-          آآآآآآآآآآآآخخخخخخخ دستم... دستم زخم شد...

-          عیب نداره گریه نکن خوب میشه... به مامانت نگی افتادی زمین! اگه بگی دیگه نمیذاره باهم بیایم سرسره بازی کنیم...می خوای بریم چرخ وفلک...

-          آره... چرخ وفلک... بریم چرخ وفلک بازی...

دلم تنگ شده. دلم برای بازی های کودکانه تنگ شده. دلم برای گریه ها و خنده های معصومانه تنگ شده. گاهی به عقب نگاه می کنیم و به آنچه که گریه دار بوده می خندیم. 

 پاکی و سپیدی را کجا می فروشند؟ کودکی را کجا معامله می کنند؟ اگر یافتید یک لیوان هم به یاد من بنوشید. گوارای وجود....

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/06/17 ساعت 09:03 ب.ظ

یاد باد آن روزگاران
یاد باد

پریسا 1391/09/15 ساعت 02:40 ب.ظ

دلم آرامش بچگی میخواهد.....
جلوی کدام مغازه پا بکوبم تا برایم بخرند............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد