یه خبر کمتر داغتر از خبر داود جون

از آنجایی که می دونم همگی نسبت به من لطف داشته و دارید. گفتم یه خبر خوب بدم و شما را نیز در شادی خودم سهیم کنم. 

۱- کتاب کاربرد عملی PLC من پس از شش ماه داوری بالاخره تائید شد و در نوبت چاپ توسط مرکزیت دانشگاه پیام نور در تهران است. 

2- دو مقاله ای را که برای سمینار تخصصی مهندسین برق و کامپیوتر ایران مهر 1389 ارسال کرده بودم نیز جهت ارائه قبول شده است. 

هر دوی این خبر های خوب را به تمامی دوستان گلم در جهاد دانشگاهی تقدیم می کنم.

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی صورتی 1389/06/15 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام پارسا جان
صمیمانه تبریک میگم.
انشاالله همیشه موفق باشی

علی زال بهبهانی 1389/06/15 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام
تبریک
congratulate
bye

مجید نمتی 1389/06/15 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام.
تبریک خیلی ویژه، اینشالا سیر تکامل رو با سرعت زیاد طی کنی.
میگم من اگه جای تو بودم با یه سوره درست و حسابی دوستامو تو شادیم سهیم می کردم.

رامین رواقی 1389/06/15 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام
بابا تودیگه کی هستی..... یعنی پارسا واجب شد که بعد از ماه رمضان بچه ها را دعوت کنی به صرف شام. وگرنه دعا میکنم کتاب plc موقع چاپ تو دستگاه گیر کنه!
اما جدا از شوخی بت تبریک میگم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه پیدا کنه....بابا دست ما را هم بگیر

حسن مجیدی 1389/06/15 ساعت 01:40 ب.ظ

دمت گرم باعث افتخار الکترونیک جهاد ورودی ۸۷ هستی به خدا!!!
من که حال کردم.

فخری سجادی 1389/06/15 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام
منم تبریک میگم و امید وارم تو همه مراحل زندگی همینطور موفق و سربلند باشید.

قاسم محمدپور 1389/06/15 ساعت 10:41 ب.ظ

خیلی تبریک می گم.
ایشالا هر روز شاهد موفقیت همه ی دوستان باشیم.

پدریان 1389/06/16 ساعت 05:37 ق.ظ

ای باشه بگو اسم منم ته کتاب بنو یــــــــــــــســـند....
مرثی داری

داود درتومی 1389/06/16 ساعت 01:11 ب.ظ

تبریک میگم
دیدی بهت میگفتم اگه خوب درس بخونی به یه جایی می رسی!!
یادت میاد اوایل کارشناسی اومدی و گفتی می خوای ترک تحصیل کنی !!
چقدر نصیحتت کردم !!
میگفتی آخه دکتراش بیکارند!! میخوام بزنم تو کار دلار فروشی سر ۴راهها٬ میگن خیلی درآمد داره!!
بهت گفتم تحصیلات خوبه٬ رشتت خوبه۲ اگه ادامه بدی یه آینده روشن برات پیش بینی میکنم!!
دیدی حق با من بود ٬ دوست من!!

حالا با این همه حقی که به گردنت دارم ٬!!! کی بریم بهمون ششششششااااااااااام بدی ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد