بابا اینم شد زندگی...

دوستان این مطلب یه جوریه...یعنی چیزه. 

 

هرچی با خودم کلنجار رفتم دیدم نمیشه گذاشت که همه ببینن یه وقت ملت شاکی بشن و بدشون بیاد یا به شعورمون شک کنن و اقا مهدی هم اسم ما رو از نویسنده ها وبلاگ پاک کنه

 

خلاصه مجبور شدم برا فایلش پسورد بزارم دوستانی که میخوان بخونن بم sms بدن یا تو نظرات نظر بزارن تا پسوردا به صندوق پستیشون بفرستم... 

 

برا دریافت فایل اینجا کلیک کنین.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی زال بهبهانی 1389/06/14 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام
رمزشو بفرست

مجید نمعتی 1389/06/14 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام.
اقلا پس برو اون فرم بانک تلفن رو پر کن، نمیمیری که،میمیری.
واسه منم رمزشو بفرست.

صندوق پستیتو چک کن

مجید نعمتی 1389/06/14 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام. قشنگ بود.
ولی این رمزت که ضایست، هر کی به اسمت فکر کنه رمزو می فهمه!!!!!!!

نترس.
کی به اسم من فکر میکنه. اصلا اسم من چیه؟ من کیم؟ اینجا کجاس؟

حسن مجیدی 1389/06/14 ساعت 10:12 ب.ظ

زیاد بد نبود بابا!!!
بالای ۱۸ سال بود ولی میشه زیر ۱۸ سال هم با بابا و مامانشون بخوننش!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد