تست هوش==>خیلی ساده اما آموزنده

اگر
1 = 5
2 = 25
3 = 125
4 = 625
آنوقت
5 = ؟


.برای مشاهده جواب پائین بروید...

ولی قبل از آن که جواب را ببینید، دوباره فکر کنید…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.جای علامت سوال باید عدد 1 را قرار داد!

اگر قبول ندارید خط اول را به یاد بیاورید:5=1



نتیجه‌گیری اخلاقی:

مسائل ساده زندگی را بیخود پیچیده نکنید!

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین رواقی 1389/06/13 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام عزیز دل
تبریک میگم تو به صدرجدول نویسندگان وبلاگ رسیدی. این موفقیت را به تو و خانواده محترمت تبریک عرض میکنم. اون بالا بالاها هوا چطوره؟

سلام علیکم.
این بالا این خبره که جناب آقا مهدی اولتیماتوم داد که از سایت حذفت می کنم.
شک داری ازش بپرس.

داود درتومی 1389/06/14 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام منم تبریک میگم ٬ تو بالاخره تونستی با شکست دادن بلوک غرب ٬ تونستی خودتو به جهان بشناسونی !!( شرمنده اینا رو تحت تاثیر یه سری مطالب تاریخی ۳۰یا۳۰ گفتم!!!)

نگران نباش اگه مهدی خواست حذفت کنه ما همه کفنپوش داخل وبلاگ میریزیم( یعنی مطلب میذاریم!!) و یک صدا فریاد

وبلاگ درست نمیشه گر نعمتی نباشد!!!
( با ریتم انقلابی بخونید ٬ یعنی شعار بدید)
سر میدهیم.

در ضمن مجید پر رو نشیا!! ما مهدی رو با ۳تا از تو هم عوض نمیکنیم!!
( شاکی نشو !! مهدی حداقل ۳ برابر تو وزن داره پس اگه فقط از دید وزنی هم نگاه کنیم رابطه زیر برقراره٬ تازه از سایر مزیتهای مهدی هم گذشتیم!!!
مهدی >مجید *۳ )

ممنون از تبریکت، ولی زیاد طول نمیکشه یه روز ما بالاییم یه روز یکی دیگه میره بالا.
این دونیا به هیچکس وفا نمیکنه، به مهدی وفا نکرد(اونجوری شد)، حالا به من وفا کنه.
ما از دونیا گذشتیم.
من نمیدونم تحت تاثیر چه جور مطالبی دارم این حرفا رو میزنم، فهمیدی به منم بگو.

سمانه وطن نژاد 1389/06/14 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام. خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد