باور کنید من خیلی خیرخواهم!!

با سلام به همه 

 

بعضی از رفقا دلخور بودند چرا تعداد پست های گذاشته شده توسط سرکار خانم یا جناب آقای .... از تعداد دست های یک انسان ( نه تعداد انگشتهای دست!!) کمتره !! 

 

شاکی نشید اولا خوب سوال پیش میاد!!....       دوما من که به اسم خاصی اشاره نکردم 

 

از این رو در یک حرکت بشر دوستانه بر این شدم تا این پست رو به صورت رایگان و بدون هیچگونه چشم داشت مالی از طرف این عزیزان تقدیمتون کنم. 

 

ببینید روزگار چه میکنه با آدمیزاد....!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/06/13 ساعت 05:58 ب.ظ

به به، داوود جون الان که خیر خواه شدی، چند تا پست حساب کنیم براشون؟؟؟؟؟؟؟؟

من که گفتم اصلا چشم داشتی ندارم!!

رامین رواقی 1389/06/14 ساعت 01:11 ق.ظ

ای بابا کی میشه عکس ماهم بزن تو پاورپوینت ملت حال کنن.
.
.
.
.
.
راستی چقدر این فایل آشنا بود 2 ترم پیش تو کتابخونه اینا ندیدیم؟ بعدشم فیلم ....درایو.

آره دادا ٬ همین فایلا بودن که سرآغاز تبادل فیلم ٬ پیچیوندن کلاس بدلیل تقارن با اکران فیلم در کتابخونه ٬ پر شدن هارد و خرید هارد اضافی و جمع شدن خونه مهدی و LOST و واحد حذف کردن و 5 ترمه شدن با 20 واحد و .... شدن

محمد حسن قیصری 1389/06/14 ساعت 04:25 ب.ظ

ای ول اگه امثال شما دست به کار بشن
میگم اگه شماره یه سری از دوستان رو دارید زنگ بزنید بگید یوزر و پسورد بدند تا بریم به جاشون پست بزاریم
آخه بعضی ها هنوز با 1یا 2 پست ته جدولند
میگم یادت باشه به علما بگیم فتوا بدن کفاره ی جرم های اینترنتی رو بزارند ارسال 60 پست برای افراد کم پست و فقیر

با نظرت خییییییییییییییییلی موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد