دوستتون دارم

سلام بر همگی.

بابت مدتی که نبودم( تو وب منظورمه) وشما هم که انگار نه انگار هیچ خبری از ما  

نگرفتین..نگفتین این رامین زندس...مرده. اصلا چیکار میکنه...ممنون.شرمنده کردین.

اخه چند روزه پیش با یکی از حضرات بحث جناب نیوتن بود خواستم بگم واقعا ایشون نابغه بودن... طبق قانون سوم نیوتن : ((هر عملی را عکس العملیست برابر با نیروی عامل و در جهت مخالف)) رو همین حسابه که ما دلمون برای یه آدمایی تنگ میشه ولی اونا دلشون برای ما گشاد میشه  

اوناییکه ((‌ * دوست می داریم )) ما را (( *دوست نمی دارن )) 

  گفتیم یه مدت فعال نباشیم شاید یکی دلش برامون تنگید !. که انگار قانون نیوتن تو این مورد صادق نبود. دل ما هم طاقت دوری شما را نیاورد.

 راستی تا یادم نرفته.. به تمامی دوستان تازه واردم تبریک میگم ماشاا.. اسامی نویسندگان  

وبلاگ سر به فلک کشیده سایت یاهو هم اینقدر نویسنده که ما داریم نداره.نویسنده که چه عرض کنم تعداد کارمنداشم کمتره.

 دست همتون درد نکنه البته فعالیت یه سری هم کم شده و خیلی وقته مطلب نذاشتن. خلاصه خوش باشین.  

 

این ته مونده ماه رمضانم ما رو  هم دعا کنین..

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد حسن قیصری 1389/06/12 ساعت 06:28 ب.ظ

ما هم دوستون داریم رامین خان
خدا هم انشا ءالله شفات بده !!!!

بلند بگین اییییییییییییییشاا..

مجید نعمتی 1389/06/12 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام.
کجایی نیستی؟
بی خیال ما شدی؟
من سراغتو از داوود درتومی گرفتما، ولی جواب درست درمونی نداد.

من بیخیال شما هیچ وقت نمیشم.
سراغ منا از خودم بگیر آخه داود کی جواب درست درمون داده؟

داود درتومی 1389/06/12 ساعت 10:26 ب.ظ

چیه انتظار داری بگم دلم برات تنگ شده!!
یا بگم کجایی دلم هواتو کرده!!
.
.
.
آخه من که هر روز میبینمت دیگه جایی واسه این .... بازی ها نیست .
ولی از حق نگذر و بگو کی بهت گفت یه سر به وبلاگ بزن٬ رفقا سراغت رو میگیرن

ولی جات خالی بوووووووووووود.

تو گوگولی منی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد