من دست به افشاگری خواهم زد

بسمه تعالی 

نظر به آن که دیده می شود گه گاه افرادی چون مجید نعمتی که خود را وابسته به سران وبلاگ می دانند . نسبت به تایید نظرات این جانب و شاید سایر دوستان اقدام ننموده و چنان از تکراری بودن مطالب خود در حراسند که تنها به حذف پیام های دوستان خود که همه مبنی بر تکراری و بی مزه بودن مطالب ایشان است اقدام میکنند . 

من از همین جا و از همین رسانه آزاد اعلام خواهم کرد چنان چه ایشان یا هر شخص دیگر نظری را تایید ننماید من دست به افشاگری خواهم زد و وی را رسوا خواهم نمود باشد که درس عبرتی باشد برای آنان که خود را وابسته به سران می دانند و دم از ارسال پست می زنند اما در باطن موش هایی ترسو و سست اراده هایی بی مسئولیتند.

از دوستان تقاضا دارم تا با تشکیل کمپین "رسوا سازی ضد نظرات " انزجار خودشان را از این حرکت نشان داده و راه خود را از بقیه جدا کنند 

آقای نعمتی از خودی ها بودند و از جانبازان جهاد به شمار می آیند و بعضا دست یازیدن ایشان به برخی حرکات نا شایست است که موجب این گونه دل خوری ها می گردد  از ایشان تقاضا مندم دست از این کار سخیف برداشته و به کمپین ملحق شوند .

والسلام 

22 رمضان المبارک 

محمد حسن قیصریه ها 

نظرات 4 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/06/11 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام.
ببین خودکوشی نکن، تا وقتی که نظرات چرت باشند من یکی تایید نمی کنم، حالا هر کاری می خوای بکن، خواستی برو تو خیابون داد بزن یا یه جایی تو به زمین بزن، مختاری.

پس شما همچنان روی موضع خودت پافشاری میکنی
راستی مگه یه نظر چه قدر میتونه چرت باشه یعنی نظرای بچه ها از پست های تو چرت ترند . آخه یه چیزی بگو جور در بیاد
چرت بودن مطالب تو در کل تاریخ بی همتاست
در ضمن خیلی هم توقعت بالاست آخه با این چیزایی که تو میزاری .... ولش کن بزار هیچی نگم
در ضمن خداییش برو ببین کدوم نظر من چرت و پرت بوده خداییش برو ببین
راستی اگه خیلی چرته چرا تاییدش نمیکنی همه بفهمند هااااا

مجید نعمتی 1389/06/11 ساعت 03:14 ب.ظ

اول اینکه خودت رو با بقیه جمع نبند من فقط یکی دو تا از نظرای تو رو تایید نکردم.
دوم اینکه حیف که نظرات رو پاک کردم اگه نه می ذاشتم بقیه هم ببینند.
در هر صورت اگه بازم نظر چرت بدی، پاک خواهد شد.
تازه یادت نره که سر همین نظرای چرتت یکی از اعضا هم دیگه پیداش نیست، من بودم یه پست عذر خواهی می گذاشتم.

اول این که میگی حیف که نظرات نیست ، غصه نخور اگه بخای میرم همشو دوباره مینویسم
دوم این که خودت میگی اگه نظر بزاری پاک میکنم
خداییش کدوم نظرام چرت بوده
این که گفتم مطلبت تکراری بود اما به روت نمی یارم
یا اون که چرا تو یه روز هزارتا پست میفرستی که همش از صفحه اول پاک بشه ؟؟؟
تو با خودت هم درگیری داری مجید
بی خیال
ولی حتما یه پست عذر خواهی میذارم
این یکیو راست میگی . البته مطمئن نیستم که به خاطر نظرای من بوده ولی اینو میدونم که حد اقل اونقدر مردونگی داشت که همه نظراتو تایید کنه نه مثل تو ....
فعلا

سجاد حبیبی راد 1389/06/20 ساعت 07:55 ب.ظ

با سلام وتشکر از شما که حرف دل ما رو زدید
من از همینجا و الان انزجار خودم رو از اسرائیل ونعمتیه ملعون اعلام می دارم

احسان میرزایی 1389/06/27 ساعت 08:17 ب.ظ

عالی بود محمد حرف نداری خدا وکیلی
من کلی حال کردم
قلمت خیلی خوب بود البته اگه قلم خودت بوده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد