استاد

گفت استاد مبر درس از یاد            یاد باد ان چه به من گفت استاد

یاد باد انکه مرا یاد اموخت            ادمی نان خورد از دولت یاد

هیچ یادم نرود ان معنی                  که مرا مادر من نادان زاد  

پدرم نیز چو استادم دید                   گشت از تربیت من ازاد

پس مرا منت از استاد بود               که به تعلیم من استاد استاد

هر چه می دانست اموخت مرا         غیر یک اصل که ناگفته نهاد

قدر استاد نکو دانستن                    حیف! استاد به من یاد نداد

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد حسن قیصری 1389/06/09 ساعت 10:42 ب.ظ

هر چه می گفت شنیدیم ولی
حیف استاد به من نمره نداد

در ضمن شعری که آقای محمد پور فرستادند از ایرج میرزا است

داود درتومی 1389/06/10 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام
قشنگ بود.
ولی بد نیست یه چیزهایی رو هم خود فرد بفهمه ٬ همه چی رو نباید به آدم بگن که!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد