هنوز با همه دردم امید درمان هست // که آخری بود آخر شبانِ یلدا را

سلام به همه ی دوستان,نماز روزه هاتون قبول

بالاخره دعوت نامه ی منم صادر شد. دلم واسه همه ی رفقا تنگ شده ایشالا عمری باشه گره ازدلتنگی دل باز کنیم .   

دیروز را دانسته آمدیم

امروز ندانسته عاشقیم

و فردا روز را... ای رند مانده بر دو راهی دریا و دایره

خدا را چه دیده ای!

                                                                          

                                      قطره ای از آنچه میخواست دل تنگم!

                                       دلت اگر تنگ شد، بیا بگو!

نظرات 4 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/06/07 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام.
خیلی خوش اومدی.

سلام
متشکرم مجید جان شما لطف دارید

علی 1389/06/08 ساعت 01:31 ق.ظ http://sevenism.blogfa.com

سلام
این احسان میرزایی که اینجاست، که بچه ها خبر دادن سرش حساسیت پیدا کرده به مو، که همش تو راه بندر مندراس، این پسرک، چشم ماست!

من پای ثابت تمام فرارهام/
که از فرار تا قرار یک نقطه فاصله است!

برقرار باشید!
یاحق

سلام لوتی ما خاک پای همه ی دوستانیم در ضمن بندر مندرا دیگه قدیمی شده جایگزینش جنگل منگلاست یه پوریای ولی هم به آخرش اضافه می شه
یا علی

محمد حسن قیصری 1389/06/08 ساعت 03:53 ب.ظ

بابا کجا بودی تاحالا
دلمون برات تنگ شده بود
خوش اومدی ؟
فکر کنم دعوت نامه های عقد و عروسی مهدی صورتی هم اگه همینجور ارسال بشه برای مراسم عذاداری نوش میرسه به دست مردم .
والا!!!!!
بابا مهدی جان این بچه ها بعضیاشون دارن بال بال میزنند خب دعوت نامه براشون بفرست . تا سال 99 که نمیخاییم اضافه شدن بچه ها طول بکشه !!!؟؟!!

سلام محمد جان
خب تقصیر من چیه من همون روز که دوستان درخواست میدن براشون دعوت نامه ارسال میکنم.
حالا تقصیر من چیه بلد نیستن بالک gmail رو چک کنن؟

داود درتومی 1389/06/08 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام

آمدی جانم به قربانت ولی ...( خیلی خیلییییییییییی خوش اومدی ٬ ایشالا که فعال باشی!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد