فــاصله بین عکـــــس تا حقیــقــت .... فــوق العـــادست

این عکسها همه از روی ماکت های دست ساز گرفته شده
خالق این صحنه های زیبا متیو است که این ماکت ها رو باپنبه ونمک و شکر به اضافه فلزهای ورقه شده درست کرده ببینید و لذت ببرید!!


اگه نظر ندادین، انشالا فردا حسابی تشنگی بکشین

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسن قیصری 1389/06/05 ساعت 05:54 ب.ظ

مجید جان جو نگیردتت
من که نظر میدم
تو به نفع خودت نیست تاییدشون نمیکنی
سر قضیه کامیون نظر دومیو رو که یادته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا مگه من میرم نفرینت کنم بگم تشنگی بمیری
خدا رو خوش نمیاد دست بردار
اصلا خودت تا حالا چند تا نظر دادی که نظر میخای
راستی خیالت راحت
هرکی نظر نذاره خانم وطن نژاد میاد نظر میده
جون دادا این یکی رو تایید کن

عزیز دلم، تایید نکردن من مربوط میشه به حرفای نامربوط.
راستی یخورده حرمت نگه دار، مهمون حرمت داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد