توجه...توجه

سلام دوستان

قبل از گذاشتن هر مطلبی میخوام درباره مطالب قبلیم و نظر هایی که دوستان لطف کردن و گذاشتن بگم!

من اصلا نمیخواستم اذیتتون کنم... و احساسات مردونه و غرورتون  رو  جریحه دار کنم...

من فکر میکردم بازم مثل دکتر شریعتی و استاد مطهری توی مملکت به وجود میان!!!

خب خودتون رو اذیت نکنین...

قول میدم دیگه از این مطالب نذارم که ناراحت بشین

البته ...خودمونیمااااااااا.... با مطالب من یا شاعر شدین یا حقوقدان یا ادیب و نویسنده

راستی ... از نظر هاتون ممنون

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسن قیصری 1389/06/03 ساعت 11:47 ب.ظ

خواهش میکنم
این چه حرفیه
شما فکر کردی با کم کسایی طرفی
ما توی جمعمون ابر مردانی داریم چون داوود خان و دلاور پیشگانی چون داداش مهدی
تازه کسی از مادر زاده نشده بتونه با بچه های جهاد در بیفته شما اگه خودت اذیت می شی خوب پست نذار . چرا ما رو بهونه می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد