ما رو هم خبر نکنید!!!

سلام به تمامی 

 مهندسین٬ پروژه دفاع کرده ها٬  پروژه دفاع نکرده ها٬ کارآموزها و صد البته شما!!!! 

 

 

شنیدم این روزها رفقایی که پروژه داشتند مشغول آماده کردن و تحویل پروژه هاشونند ٬ گفتم یادآوری کنم اگه کسی خدای ناکرده به فکر ارایه هست ما رو بی خبر نذاره 

 ( نمی خوام به فرد خاصی اشاره کنم که ما هنوز منتظر اعلام زمان دفاع شون هستیم 

 { جناب اقای مهندس یزدان پناه }!!؟؟!!)

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/05/31 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام.
حالا چون خیلی اصرار کردی!!!!!!!!
من ۵ شنبه میخوام ارایه بدم.
احتمالا چند تا دیگه از بچه ها هم همون موقع ارایه خواهند داد.

ایشالا٬ به سلامتی و مبارکی!!!

حجت اله دریکوندی 1389/06/03 ساعت 07:51 ق.ظ

پنجشنبه که دانشگاه تعطیله؟!مگه قبرستون!

پارسا 1389/06/03 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام داوود جون مگر زمان و جا میدن اینا- بابا تا حالا اگر چادر زده بودم هم ارائه می کردم و هم فارغ التحصیل می شدم
امروز این نیست
فردا اون نیست
پسفردا قیف نیست
بعدش اون هست قیر نیست
پس بگو کی کیییییییی هست
تا ما ارائه کنیم

سلام پارسای خودم

باور کن قصدم گله نبود ( حالا یه بارم که من راستشو میگم تو باور نکن!!!!)

ایشالا هر وقت همه چی جور شد حتمممممممممممممممممممما ما رو هم خبر کن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد