جهاددانشگاهی

سلام دوستان!  

دیروز سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی بود. من به نوبه خودم این ضایعه دردناک را به شما و  

 

دیگر  دانشجویان تسلیت عرض می کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
داود درتومی 1389/05/19 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام
ولی من این روز رو تبریک میگم !! چون اگه جهاد نبود من امکان آشناییت رو از دست میدادم٬ جیییییییییگر.

عزیز دلمی!
اما اگه جهاد نبود احتمالا تو سربازی باهم اشنا می شدیم.

محمد حسن قیصریه ها 1389/05/19 ساعت 01:44 ب.ظ

ولی من جملات لوس و بی مزه ی آقای درتومی را نشنیده گرفته
این روز را به همه ی محصلان جهاد و معلمان جهاد و دست اندر کاران بالاخص جهاد دانشگاهی اصفهان تسلیت عرض می نمایم و برای این دوستان و خودمان صبر جمیل ئ اجز جزیل مسئلت دارم .
امیدوارم این ضایعه درناک در تاریخ این مرز و بوم بدون تکرار باشد

امیییییییییییییییین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد