ماشین تراش یا...............؟؟!!!! مسئله این است.

سلام دوستان !

امروز داشتم سوتی های بچه ها که از زبان خودشون رو تو وبلاگ نوشته بودن رو می خوندم  

که  رامین  جان نوشته بود بزرگترین سوتی رو من داده بودم اما وقتی خوندم دیدم سوتی من پیش سوتی  

رامین هیچه چون سوتی من بزرگترین سوتیه خاورمیانه هست و اگه واستون تعریف کنم رامین به  

خودش احساس امیدواری میده!

حالا این سوال تو ذهنتون میاد که این سوتی چیه ؟ حالا واستون تعریف می کنم.

من تو دوره کاردانی یه کارگاه داشتیم به نام کارگاه ماشین و مدار فرمان (بچه های فنی همشون داشتن) که نحوه کار با موتور های سه فاز بود و مدار های وابسته به ان رو تشریح می کرد.

خلاصه من اون کارگاه رو صبح زود داشتم در زمستان که من همیشه سر توضیحات مقدمه کلاس خواب بودم اون روز هم که رفتم سر گارگاه هواعین سیبری بود منم خوابم میومد خلاصه رفتم کنار بخاری نشستم استاد داشت درس می داد و منم به خاطر گرمای مطبوع بخاری خوابم برد درس اون روز درباره ماشین تراش بود. من در حالت خواب بیداری ماشین ریش تراش رو به جای ماشین تراش شنیدم (نخندین هنوز زوده واسه خندیدن)خلاصه مدار رو بستم و جواب داد .من همیشه جای سوال واسم بود که مگه مدار ماشین ریش تراش رو داریم؟؟!!! اصلا هم از کسی نپرسیدم وحتی یه اپسیلون فکر نکردم که بابا اصلا اگه همچین مداری هم باشه که نمیان ماشین ریش تراش رو با موتور سه فاز راه بندازن.

خلاصه روز امتحان اومد وبه صورت قرعه کشی بود شانس من اسمه اون مدار به من افتاد مدار روبستم و جواب  داد

(خیلی جالبه چون من مدار رو از روی حفظ بستم و جواب داد اما بقیه بچه ها از روی جزوه هم نتونستن کامل مداراشون رو جواب بگیرن) استاد اومد پیشم گفت :چه مداری رو بستی؟ گفتم:ماشین ریش تراش!!!!!!

چشتون روز بد نبینه استاد پهن شد وسط کلاس تا ده دقیقه پیوسته واهسته به صورت ممتد ریسه رفت و.............

اما خدا بیا مرزه پدر مادرش رو چون جلوی بچه ها تابلو نکرد.

نمره من 20 بود اما به خاطر اون شدم  18 !

نا گفته نمونه دوستان کاراموزیه من تو ایران خودرو هست این سوتی رو واسه مهندسین اونجا تعریف کردم به مدت یک روز خط تولید 206 داشتن می خندیدن!

به نظرم شاد کردن خلق خدا ثواب داره مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه 1389/05/16 ساعت 11:57 ب.ظ

((: میتونم تصور کنم خط تولید ۲۰۶ ایران خودرو چه حالی داشته!!!!!!

رامین رواقی 1389/05/17 ساعت 12:25 ق.ظ

باحال بود ولی مونده تا به من بررسی..اینم جدیدترین سوتیم:

بابا ضبط رو روشن کن ببینیم رادیو چی میگه !

داود درتومی 1389/05/17 ساعت 01:18 ق.ظ

من هیچی برای گفتن ندارم!!!!

جز اینکه .....

مجید نعمتی 1389/05/17 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام.
اگه به سوتی ها امتیاز بدیم باحال میشه نه!
من به سوتیه تو از 5 امتیاز 4 میدم.

محمد حسن قیصری 1389/05/17 ساعت 04:25 ب.ظ

جالب بود
بیشتر از سوتیت نوع نوشتنت آدم رو میخندوند .
ولی راستش من با این چیزایی که شما مینویسد هنوز نتونستم تصمیم بگیرم کدوم صفحه از دفتر خاطراتم رو به عنوان سوتی بنویسم .
ولی ممنون که خندوندیمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد