خبر خوش

سلام.

میخوام یه خبر خیلی خوش بهتون بدم، فقط لطفا خودتون رو کنترل کنین که یهو خدای نکرده تلفات ندیم.

بنده مجید نعمتی دیشب موفق شدم که به جای اینکه با دو تا عصا راه برم، با یک دونه راه برم. این یعنی اینکه پام تحمل حدود نیمی از وزنمو داره.

همیشه شاد باشید.


نظرات 5 + ارسال نظر
سعید شمس 1389/05/15 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام
مجید جان
من در جشن فارغ تحصیلی یادم می یاد تو بدون عصا داشتی راه می رفتی!!!!!!!!!!

سلام.
اون که هنر منو نشون میداد، دلیل نمیشه. تا حالا ندیدی کسی دست ولی چرخ برونه!!!!!!!!!!

داود درتومی 1389/05/15 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام
تبریک و دوصد تبریک!
ایشالا که هر روز به بهبودی کامل نزدیکتر بشی.

رامین رواقی 1389/05/16 ساعت 02:47 ب.ظ

خبر خوبی بود انشاا... به زودی اون یکی عصا را هم میندازی دور

محمد حسن قیصری 1389/05/16 ساعت 03:43 ب.ظ

این که هنری نیست
مگه تو کلا چند کیلویی که پات تونسته نصف وزنتو تحمل کنه ؟
تو ، کیف دانشگاهت از خودن سنگین تره . هر وقت وزن کیفتو تحمل کردی اونوقت بیا جشن بگیر .






ولی جدا از شوخی خیلی خوشحال شدم
امیدوارم کم کم عصا ها رو مثل یه تابلوی نمایشی به دیوار آویزون کنی و هی جلوشون رژه بری .

اوه اوه اوه . اصلا یادم نبود . گفتم رژه یارم افتاد
ایشالا زود خوب بشی بری سربازی

دور زار بده آش به همین خیال باش
اگه من رفتم سربازی!!!!!!!!

اصغر پدریان 1389/05/17 ساعت 11:32 ق.ظ

انشالله این یکی پات مثل اون یکی،نه اون یکی مثل این یکی نه...تو اول بگو کدومش سالمه ؟!!
اصلا من چیکار دارم،، جفتش بشکنه...


(نه نه نه ناراحت نشو!
طبق اماری که از دعاهای خودم گرفتو ۶۰٪از اونها به صورت عکس مستجاب شده
وحالاهم من با احترام به امار و....میخوام که هرچی زودتر خوبشی.
انسانها با امید زنده اند و به هرانچه میخواهند میرسند ولی هیچ موقع قانع نیستند.
و به یادنمی اورند روزگاری حسرت این جایگاه را داشته اند و فقط ...

من که نفهمیدم چی شد، ولی از لطفت!!!!! ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد