تشکر

سلام 

 

حرف خاصی برای زدن ندارم فقط می خواستم از همتون به خاطر تبریک گفتن ها تشکر کنم و آرزو کنم که در همه حال شاد و سرخوش باشید. راستشو  بخواهید با خودم گفتم به جای تشکر در بخش نظرات هر پست٬ بهتره یه پست تشکر بنویسم. 

 

 

امیدوارم که شما هم دایی٬ عمو٬ خاله٬ عمه٬ پدر ٬ مادر یا هرچی که دلتون میخواد بشید فقط  خواهشا  گودزیلا نشید چون ژاپنی ها می کشنتون

نظرات 2 + ارسال نظر
هیس 1389/05/08 ساعت 01:54 ق.ظ http://l-liss.blogsky.com

وای که داغ دلم تازه شد
راستش من ۱ساله درسم تموم شده
برق خوندم مخابرات
اما بیکاااااااااااااااارم

حالا شماها به تلاشتون ادامه بدید
یه وقت تضعیف روحیه نشه.شاید تا شماها درستون تموم شد اوضاع کار بهتر شه

ایشالا که بهتر میشه ولی یه پیشنهاد ( نه نصیحت) برات دارم:

منتظر اوضاع بهتر نشو ٬ خودت اوضاعت رو بهتر کن.

موفق باشی

امیر گودرزی 1389/05/09 ساعت 02:35 ب.ظ

تبریک میگم داوود جان من خبر نداشتم حالا دختره یا پسر؟؟
انشالله تبریک بجه خودت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد