زندگی بهتر از این نمیشه

سلاااااااااااااام ........

خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ من که توپه توپم........اصلا زندگی بهتر از این نمیشه......حال کردین خبر دایی شدن داودا. مثله توپ صدا کرد جوری که به مدت 3 روز کله وبلاگا به خودش اختصاص داد. تاجایی پیش رفت که مهدی صورتی میخواست اسمه وبلاگه بزاره داود درتومی! اینکه چیزی نیست تو خیابونم که با داود راه میریم ملت میگن این همونه که جدیدن دایی شده! 

خب از اینا بگذریم......آقا من یه سری تحقیق انجام دادم(از سر بیکاری). تا حالا شما به ارتباطه بین سن ازدواج خانوما(منظورم کله خانومای کره زمینه) با نوع توقعاتشون پی بردین؟؟

 این مطالب یه مقدار طنز هست اما به واقعیت نزدیکه....نزدیک که چه عرض کنم چسبیده به واقعیت اصلا تو دل واقعیته (حالا............میخواستم بگم حقیقت داره). اول از سن 18 تا 20 سالگی شروع کنیم اینم بگم که.........چیزه...........همون...........بیخیال......(گفتم اگه بگم ممکنه از طرف یه جمعیتی تحدید به مرگ بشم) 

18 الی 20 سالگی :حداقل لیسانس داشته باشد،قد بلند ،خوش بر و رو ،خوش تیپ،پولدار ،دارای ماشین(حداقل 206).ترجیحا خارج رفته(آخی...........چقدر قانع! ...بمیرم....دوستان بیخیال این رنج سنی بشین!).

21 الی 24 سالگی:حداقل فوق دیپلم داشته باشد،قد متوسط هم اشکال ندارد ،قیافه چندان مهم نسیت،تیپ معقولانه،بد اخلاق نباشد،دارای ماشین(حداقل پراید)،خارج رفته نرفته فرقی ندارد(این رنج هم فایده نداره.برووووو بالاتر)

25الی29 سالگی:مدرک تحصیلی چندان مهم نیست،کار داشته باشه کافیست،قدش خیلی کوتاه نباشد ترجیحا ،مهم سیرت است نه صورت! (چقدر روشن فکر)،آدم نباید ظاهر بین باشد،دست بزن نداشته باشه همین،ماشین نداشت اشکال نداره ولی قول بده بعدا بخره.

30الی35 سالگی:مدرک اصلا مهم نسیت فقط سواد خواندن نوشتن داشته باشه کفایت می کنه،کار داشته باشه،قدش اصلا اهمیت ندارد،مهم فهم و شعور است.

36الی40سالگی:کار داشته باشه کافیست،فهم و شعور هم ترجیحا داشته باشد.

41الی50 سالگی:مذکر باشد کفایت می کند(دوستان به نظر من بهترین رنج سنی همینه).

50الی آخر:درحال حاضر مشترک مورد نظر دردسترس نمی باشد/نو ریسپانس تو پیجینگ!  

آقا اصلا از نوشتن این مطلب پشیمونم...........ای خدا به تو پناه میبرم.......خدایا توبه........توبه..............توبه................

نظرات 3 + ارسال نظر
داود درتومی 1389/05/07 ساعت 02:41 ق.ظ

ببین عزیز دل٬ داری با دست خودت یه گور برای خودت میکنی ها!!!
آخه آدم هر چی که حقیقته رو که هر جا نمیگه( یا نمی نویسه) !!!!!!

ای خدااااااااااااااااا توبه!

مجید نعمتی 1389/05/07 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام.
یه کیس مناسب برات سراغ دارم، که همش 47 سالشه.
دست دست نکن که از دستت میره.

علیرضا صفوی پور 1389/05/07 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام رامین جان
متن جالبی بود. من قبلا جایی خونده بودم.
راستی مراقب باش احتمالا از طرف همون جمعیت مورد نظر تحدید جانی بشی.

انا لله و انا علیه راجعون. خلاصه حلالم کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد