سـوال جدی

یه سوال جدی 

ببینید هر کســـی یه ســــــــــــــری خصوصیات اخلاقی منحصر به فردی داره.. 

و همینطور به صورت سلیقه ای یه نوع اخلاقی را میـپـسنده(یکی  پر حرف و... را دوست داره یکی انسانهای مظلوم وبی حرف یکی شوخ، یکی رو دار یکی ادم های به قول معروف تودار  را دوست داره  و...و...و..) و ممکنه کسانی  از اخلاق یه نفربدشون بیاد، در حالی که کسانی هستند که از همون اخلاق خوششون میاد.

حالا سوال من اینه: چرا چرا  همه داوود درتومی را دوست دارن چرا؟

نظرات 7 + ارسال نظر
اصغرپدریان 1389/05/05 ساعت 12:24 ب.ظ

نظر خودم راهم پس فردا میگم...

رامین رواقی 1389/05/05 ساعت 02:46 ب.ظ

خب داود با توجه به شناختی که من ازش دارم فردی هست که در زمینه دوستی عالیه یعنی تمام خصوصیات یه دوست خوبا داره(جلو روش نمیگم چون پررو میشه). البته شخصیت کاریزما افراد هم بی تاثیر در جذب افراد نیست هرچند از یک نکته مهم هم نمیشه گذشت و اون دوستهایی که داود داره چون دوست های خوبی هم داره میدونی که پسر نوح با بدان بنشست و چه بلایی به سرش اومد.
اما اصغر جون من تو را هم دوست دارم جیییییییییگر!

مجید نعمتی 1389/05/05 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام.
واسه اینکه معتاد نشی نظر می دم.
اگه بخوای واسه نظر دادن بقیه مطلب بذاری، احتمالا باید کلا دست از کار بکشی، پس به کارت ادامه بده حتی بدون توجه بقیه.

علیک سلام
ممنون

حسن مجیدی 1389/05/06 ساعت 12:07 ق.ظ

دایییییی شده!!!!!!!!!!!! داییی !!!!!
منم دایی بودم.

خب منم هستم.

سعید شمس 1389/05/06 ساعت 12:57 ق.ظ

نظری ندارم اما عیدت مبارک!

از شما هم مبارک

[ بدون نام ] 1392/02/28 ساعت 12:57 ق.ظ

هنوز پس فردا نیومده که نظر خودتو بدی؟؟؟!!!

من نفهمیدم چیا؟اصلن با منی؟؟

[ بدون نام ] 1392/02/31 ساعت 11:23 ق.ظ

بله! نوشتی که :
"اصغرپدریان
1389/05/05 ساعت 12:24 PM
نظر خودم راهم پس فردا میگم... "
اما سه سال گذشت و هنوز نگفتی چرا؟!؟!

آآهاااا فهمیدم چی شد؟؟
فقط نفهمیدم شما؟؟
نظر خودم کلیه...چون داوود تمام ویژه گی های دوست داشتنی بودن را داره!!
خوش اخلاق صبور منطقی شوخ طبع فقط از لحاظ احساسی نمیدونم ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد