دایی جون دوستت داریم

سلام به همگی

آقا خبر دارم درجه یک یعنی در حد تیم ملی ............

داود جونم آخ.... بخشید جناب مهندس درتومی(تا این مهندس تو دهنم بیوفته من پیر شدم) امروز صبح ساعت 5 برای دومین بار دایی شدن و از اونجایی هم که من دوستشم و یه جورایی قرااااااااااااره با هم فامیل شیم (حالا بماند یه روز دیگه باید خبر فامیل شدنمونا بذارم) قول داده پنجشنبه به ما پیتزا بده این از ما حالا شما هم برین تو بچه ها بگردید ببینین کی قراره دایی –عمو-خاله-زن دایی-زن عمو-پدر بزرگ-مادربزرگ-عروس یا داماد بشه مشتلق بگیرید.

داود جونم دایی شدن خیلی بهت میاد اونم برا دومین بار من امروز 45 دقیقه تو صورتش نگاه میکردم واقعا یه جور دیگه شده مثله قبل دیگه نیست دایی شده بابا اصلا بی خیال باید ببینینش تا باورتون بشه یه برقی تو چشماشه که خودش بهتر میدونه چیه.....حالا جدا ازشوخی قدم نورسیده عزیزا تو این شب های مبارکی که در پیش داریم به تو و خانواده عزیزت تبریک میگم از طرف منم حتما ببوسش....

نظرات 5 + ارسال نظر
داود درتومی 1389/05/04 ساعت 12:51 ق.ظ

......
.... ..... .... ...
..... .... ..... .. ... .. ... ...
این چند خط بالا ٬ حرف دلم بود که اگه به فارسی مینوشتم وبلاگ فی..... میشد!

از لطفت ممنونم ٬ ایشالا خدا روزی همتون کنه.

مهدی صورتی 1389/05/04 ساعت 01:10 ق.ظ

داوود جان منم تبریک میگم انشاالله که بتونی دایی خوبی باشی براش!!!!!!!!!!!
منم پیتزا میخوام......

اصغرپدریان 1389/05/04 ساعت 01:25 ق.ظ

داوود جون تبــــــــــــــریــــــــــک میگم
عزیزم من پیتزا سبزیجات میخورم گفته باشم بعدنیام ببینم مخلوط برام گرفتی که همونجا کلاهمون توهم میره و بچه ها بخوان بیان مارو سوا کنن و ابروی من بره و....اصلا برو گ٪مشو نمیخوام بخری مرت×یکه لجباز ولم کن نمیام تو..!!!!!

منم از لحاظ قمری ۱۳ شعبان به دنیا اومدم!

مجید نعمتی 1389/05/04 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام.
اینشالا دایی خوبی باشی و وقتی بچه صداش در میاد با لنگه کفش تو سرش نزنی.
راستی نجف آباد پیتزاهای خوبی داره ها!

علی زال بهبهانی 1389/05/04 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام وتبریک
داود جان عزیز !
هر جا خواستی بخور بخور راه بندازید ما رو بی نصیب نذارید !!!
تک خوری بدههههههههههههههههههههههههههههههههه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد