خانم ها نخوانند!!!

 

 

باور کنید این فایل رو بدون هیچ غرض و منظوری براتون گذاشتم!! 

 

دارم راستشو میگم

نظرات 5 + ارسال نظر
فخری سجادی 1389/05/04 ساعت 12:21 ق.ظ

حیف که قراره خانوما نخونند و منم نخوندم و شما هم منظوری نداشتید و گرنه . . .

ای بابا٬ من که گفتم خانمها نخونند ٬ پس فردا شاکی میشید که
چرا دیه زنها نصف مردها است
یا چرا زنها باید آشپزی و ... کنند
یااصلا چرا زنها نباید از مردها خواستگاری کنند!!
یا...... اصلا ولش کنید ٬ یه بار گفتم بازم میگم لطفا خانمها نخوانند!!

سعید شمس 1389/05/04 ساعت 12:40 ق.ظ

روم به دیوار خیلی عالی بود.
البته فکر کنم الان انجمن حمایت از رانندگی زنان عکستو زدن به دیوار و زیرش نوشتند.
WANTED
$10000000000000

سعید جان
خداییش این پول خیلی بیشتر از یه رفیق می ارزه!!! بیا و من رو لو بده هر چی گرفتی رو با رفقای دیگه سرمایه ی کار کنید .
ایشالا که کارتون پر رونق بشه

نسیم زمانی 1389/05/04 ساعت 01:18 ق.ظ

خوب حالا که چی؟من از طرف انجمن حمایت از خانمها به شما اخطار میدم که دیگه صحنه سازی نکنیدوگرنه........

صحنه سازی کدومه!! چرا بهتون می زنید!!
.
.
.
راستی یه سوال راسته که میگند تهدید کردن نشونه ی ضعف گوینده است؟؟؟؟
خوب حالا چرا شاکی میشید فقط یه سواله٬ همین.

نسیم زمانی 1389/05/04 ساعت 01:51 ق.ظ

حالا که فکرشو می کنم هم جوونید هم کلی آرزو داریدوهم دایی شدید.پس بی خیال میشم.

اصغرپدریان 1389/05/04 ساعت 02:26 ق.ظ

داوود جون بدت نیادا ولی این فایلی که گذاشتی اصلا دیدنی نبود و تکراری بود ، تازه فقط یه عکسه چیزی که واقعیشو روزی یکی دوتاشو میـــــــــــــبینیــــــــــــــــــم//!//!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد