با هر غلط املایی خود جمله می سازم!

اصلا که من که سوتی که ندادم که (خون سرد باش...خون سرد باش...هیچی نیست...هیچی نیست) عیبی که نداره که!!!

 مثلا خیر سرم مهندس شدم یعنی این قدر جنم ندارم توی 4 تا خط 2 تا غلط املایی داشته باشم؟!!!  الانم خودم رو جریمه کردم با هر کدوم جمله میسازم.

 چیزی که نشده که...!!!!!!

هفت خبیث: من کوه صفه را دوست دارم.

قارقار: من کوه صفه را خیلی دوست دارم. 

خوب شد که؟؟؟ من که اصلا که هول که نکردم که...که...که...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی صورتی 1389/05/03 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام پسر مثل اینکه اون روز خیلی خوش گذشته مگه نه؟
بابا جان 6 تا قارقار که اینهمه خجالت نداره سرتو مثل مرد بالا بگیر!
خوب تمرین کن برای هفته های بعد.
دوست داشتی بگو فیلمشو بزارم رو سایت بچه‌ها ببینند لذت ببرن؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد