منم آره...

 حسرت بخش سوتی های وبلاگ رو می خوندم و کلی به خودم فوحش میدادم که چرا سوتی هام یادم نمیاد!!!  تا این که........

دوستان احتمالا دیدین یه PDF  مهدی صورتی گذاشته که آموزش میده چه طوری می شه عکس توی وبلاگ گذاشت؟؟؟ بهتر دیده باشین چون من دارم میگم.

 یه جاش اون وسط هاش نکته کنکوری داره البته واسه من!!! نوشته (دفعه ی اول که وارد سیستم میشین با این پیام مواجه میشین که تو مسیر میتونین اسمی مثل این انتخاب کنین:Jahad87_sourati) نکته: آیا میدانید که این اسم تنها یک مثال است!!! و شما میتوانید هر اسم دیگری جایگزین کنید؟؟؟

 مدیر وبلاگ آخه ..بوووووووووق... نمیتونستی این نکته شم بنویسی که من 2 ساعت توی گل گیر نکنم!؟!؟! خدایش قبول کنین که فهمیدنش خیلی سخت بودا !!! قبول کنین!!! تورررررررررو خداااااا قبول کنین!!! توررررو خداااااا...

 یه پیشنهاد هم داشتم این که اگر اسم بخش جوک به طنز تغییر پیدا کنه شاید بهتر باشه. چون مطالب طنز می تونن جوک نباشن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد