تولدم مبارک

سلام به همه دوستای گلم به خدا دلم براتون یه ذره شده بیاین تا تابستون تموم نشده برنامه یه سفر یک روزه بچینیم.راستی امروز هم دوباره کوه صفه به دست دلاور مردان الکترونیک فتح شد. چون خیلی ها با دیدن عکس قبلی بدجوری دلشون سوخت و برای جلوگیری از خبر کردن آتشنشانی دیگه این بار عکسشا براتون نمیزارم(راستی عکس قبلی هم که گذاشتم فیلتر شد)خب بریم سر اصل مطلب: 

بچه ها هیچ میدونین ۲۷/۴/۱۳۶۶ چه روزیه؟  

اون دوستانی که نمیدونن سریع برن کاغذ و خودکار بر دارند و این روز مهم را یادداشت کنن که دیگه سالهای آینده نخوام یادآوری دوستان کنم. 

بنده یعنی رامین رواقی طی یک نظرسنجی بهترین-عزیزترین-مهربون ترین-فداکارترین-خووووووشگل ترین و ...ترین دانشجو نه تنها تو ایران خودمون بلکه تو کل کره زمین و حتی منظومه شمسی شدم! حالا چرا این حرفا را زدم چون یه واقعه خیلی مهم تو همین چند روزه دیگه جهان را تحت تاثیر خودش قرار میده و اون چیزی نیست جز. ..

تولد من.. و از اونجایی که همه ساله با توده ای عظیمی از هدایا مواجع میشم تصمیم گرفتم امسال یه شماره حساب اعلام کنم تا دوسستان وجوهه خود را به اون واریز کنن تا هم من هرچه سریعتر از این اوضاع بی پولی خلاص شم و هم دوستان در این حرکت خداپسندانه شریک بشن. 

حق شیرینی وشاید شام  (اگر درصد مشارکت بالا بود ) محفوط است. 

منتظر یاری سبز شما هستم. 

انجمن حمایت از دانشجویان بی پولی که یه زمانی پول دار بودن!

نظرات 9 + ارسال نظر
غلیرضا صفوی پور 1389/04/25 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام رامین جون
تولدت پیشاپیش مبارک
۱۰۰ سال به این سال ها

مجید نعمتی 1389/04/26 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام.
تولدت مبارک، اینشالا حداقل امسال یه چیزی دستتو بگیره.

سلام عزیزم.یعنی چی یه چیزی دستتا بگیره؟وا (مردی گفتن).... اصلا چرا؟
من ترجیح میدم خودم دست یکی را بگیرم تا یکی بیاد دست منا بگیره.

داوددرتومی 1389/04/26 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام عزیز دل:
تولدت مبارکو ایشالا سالیان سال سلامت و پایدار باشی.

اقایی که ترجیح میدی٬ شاعر میگه:
به عمل کار براید به سخنرانی نیست!!!
جای حرف و سخن یه اقدام مثبت کن٬ شاید یه شام هم گیر ما اومد!!

چشم مهندسم.شما و سایر دوستان فردا یه جایی وعده بزارین شامم میدیم.البته کادووو فراموش نشه!

پارسا یزدان پناه 1389/04/26 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام رامییییییییییییییییییییییییییییین جونننننننننننننننننننم
واقعاً از صفت خوشگلی که گفتی شگفت زده شدم، چون تا حالا من خودم را در این مقام می دونستم. خوشم نمیاد جلو توپچی ترقه در کنی
تولدت مبارک عزیزم پس تیر ماه چه ماه مبارکی است چون بهترین گل دنیا توش بدنیا اومده

سجاد حبیبی راد 1389/04/27 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام رامین جون
تولدت مبارک عزیزم
دوست دارم،ولی پر رو نشو

نسیم زمانی 1389/04/27 ساعت 11:43 ب.ظ

تولدتون مبارک، آقا شامم می دین؟؟ کادو میاریما، چیکار کنیم دیگه قرض الحسنه بهمون وام داده

خیلی ممنون.
من مشکلی بابت شام دادن ندارم (قرض الحسنه محلمون آشنامونه).امشب که گذشت اما هر وقت خواستین اعلام کنیداما کادوهاتونم بیارینا.

مهدی صورتی 1389/04/28 ساعت 12:27 ق.ظ

سلان رامین جان تولدت مبارک
امیدوارم که همیشه موفق باشی

حسن مجیدی 1389/04/28 ساعت 10:14 ب.ظ

این اعتماد به نفست منو کشته. مبارک باشه.

اصغر پدریان 1389/04/29 ساعت 12:21 ق.ظ

منم با حسن جون موافقم
خیلی خودتو تحویل گرفتی...
میذاشتی یکی دیگه(مثلا من)ازت تعریف میکردم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد