خبر

سلام به همه دوستای گلم. به خدا دلم براتون یه ذره شده بیان تا تابستون تموم نشده یه برنامه سفر یه روزه بچینیم دورهم باشیم راستی امروز هم دوباره کوه صفه به دست دلاور مردان الکترونیک فتح شد. چون خیلی ها با دیدن عکس قبلی دلشون سوخت و برای جلوگیری از خبر کردن آتشنشانی عکشسا براتون نمیزارم (راستی عکس قبلی هم که گذاشتم فیلتر شد) خب بریم سر اصل مطلب:

بچه ها هیچ میدونین 27/4/1366 چه روزیه؟ 

اون دوستانی که نمیدونن سریع کاغذ و خودکار بردارند و این روز مهما یادداشت کنند. که سالهای آینده نخوام یادآوری کنم.

من یعنی رامین رواقی طی یک نظرسنجی بهترین-عزیزترین- مهربون ترین- فداکارترین- بامرام ترین - خووووووووووووشگل ترین و...ترین دانشجو نه تنها تو ایران خودمون بلکه تو کل کره زمین شدم حالا چرا این حرفا را زدم چون یه واقعه خیلی مهم تو همین چند روزه دیگه جهانا تحت تاثیر خودش قرارمیده و اون چیزی نیست جز...........

.

.

.

 تولد من... واز اونجایی که همه ساله با توده عظیمی از هدایا مواجه میشم تصمیم گرفتم امسال یه شماره حساب اعلام کنم تا دوستان وجوهه خود را به اون واریز کنن تا هم من هرچه سریعتر از این اوضاع بی پولی خلاص شم هم دوستان دراین حرکت خداپسندانه شریک بشن.

حق شیرینی وشاید شام (اگه درصد مشارکت بالا بود) محفوظ است.

منتظر یاری سبز شما هستم.

انجمن حمایت از دانشجویان بی پولی که یه زمانی پول دار بودن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد