خبر مهم

انتظارها به پایان رسید و dvd عکسها تموم شد دوستان لطف کنن و تا 12 امشب تو بخش نظرات همین پست اعلام آمادگی کنه تا به تعداد نفرات dvd رایت کنم. البته شرطشم اینه که فردا ساعت 6 صبح جلوی ورودی اصلی کوه صفه باشه (جدی میگما!)

تا در بالای کوه صفه تقدیم دوستان گردد. لطفا به اونایی که ممکنه تا ساعت 12 امروز به وبلاگ سر نزنن بگین تا تو نظرات اعلام آمادگی کنند.


برای اطلاعات بیشتر با آقای درتومی تماس بگیرید.

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/04/24 ساعت 06:12 ب.ظ

این حرفا نیست منم dvd می خوام، کوه هم نمیام.
رایت کردی خبر بده تا باهات قرار بذارم.
قربونت

علی زال بهبهانی 1389/04/24 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام
من که امروز گفتم Mr. Sourti
نمیتونم بیام
یه روز میام دروازه میگیرم.
ناز نکن ...............................................................
See You Later Pink Man

حسن مجیدی 1389/04/24 ساعت 09:58 ب.ظ

بنده به شدت درگیر پروژه هستم. آخه این چه شرطیه گذلشتی شاید یکی نتونس بیاد واقعا کار داشت.ما آز خدامونه شمارو زیارت کنیم ولی درگیری ها اجازه نمیده!!! ایشاا... کارها که کم تر بشه حتما جبران خواهد شد. ترو خدا یکی هم برا من رایت کن...ترو خدااااااااا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد