دفترچه تلفن

سلام.

خداییش نامردی نیست که نظر مثبت میدین، بعد بی خیال ماجرا میشین.

اگه دوست داشتین برین فرم زیر رو پر کنین.

راستی، یه قسمت هم خودم بهش اضافه کردم که به نظر خودم خوبه

اونم آدرسه. اون قسمت اختیاریه اگه خواستین پر کنین.

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHROYVVLZmJlN294b0h3dFh1YWk3X0E6MQ

نظرات 1 + ارسال نظر
اصغر پدریان 1389/04/22 ساعت 09:34 ب.ظ

اخه بنده خدا ؛ وارد کجا بشیم؟؟!!!
این ادرس را تا کلیک میکنیم بعد از چندین ثانیه وارد یه صفحه نا مربوط میشه٬٫٬٫
تازه میگی نامردی نیست...

سلام.
من این لینک رو چندین بار امتحان کردم مشکلی نداشت.
بچه های دیگه هم از همین لینک استفاده کردند.
یه بار دیگه امتحان کنین، اگه مشکل داشت بگین تا لینک رو عوض کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد