خبر

سلام به همگی

اول از همه اینکه عکسارو تقریبا کامل جمع کردم و قرمزی چشم هارو هم پاک کردم فقط دیگه اگه خیلی خوب نشدن باید ببخشید.

حجم فیلمها رو هم کم کردم و کیفیتشون یه کوچولو کم شده ولی خیلی محسوس نیست.

همش تو یه dvd جا میشه فقط مونده رایتشون و جایی که همو ببینیم (خودتون چند جارو بگید!).


دوستانی هم که تا الان میلشون رو گذاشتن براشون دعوت نامه فرستادم.

نظرات 6 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/04/20 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام.
در خونه ی ما خوبه!

داود درتومی 1389/04/20 ساعت 03:22 ب.ظ

با سلام
دستت درد نکنه و خسته نباشی.
فکر کنم روز ۲۴ تیر باید بریم دانشگاه( بخاطر ازمایشگاه میکرو) ٬در نتیجه تعدادی از دوستان دور هم جمع میشن و هرکسی که نتونست بیاد٬ میتونه روز جمعه دم کوه باهاش قرار بزاریم!! اینطوری با یه تیر دوتا هدف رو میزنیم!!!

رامین رواقی 1389/04/20 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام دستت درد نکنه منم با روز ۲۴ تیر موافقم یه سری از بچه ها اون روز آزمیکرو دارن

علی زال بهبهانی 1389/04/20 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام
من با روز ۲۴ موافقم اما نه دانشگاه ! دروازه تهران حالا هر جاش!
با تشکر و خسته نباشی

حسن مجیدی 1389/04/21 ساعت 09:10 ق.ظ

دانشگاه نه ... دروازه ی تهران آره...

نسیم زمانی 1389/04/21 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام
منم با روز ۲۴ دانشگاه موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد