فینال جام جهانی

 

 قابل توجه  آقایانی!! که تمایل به دیدن دسته جمعی فینال جام جهانی دارن:  

 

  تا عصر روز یکشنبه (۲۰ تیر) یه خبری به من بدهند٬ شرایط جور شده تا دور هم بازی رو ببینیم البته به صرف تخمه و چیپس و .....!!! 

 

در ضمن وسیله ایاب و ذهاب هم تو خیابون پیدامیشه!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
حسن مجیدی 1389/04/20 ساعت 01:51 ق.ظ

من پایه ام. بوق هم بیاریم؟؟

why not!
اما تخمه و ... یادت نره!

مهدی صورتی 1389/04/20 ساعت 02:00 ق.ظ

آقا رامین دیدی فقط من بیکار نیستم از منم بیکارتر تو این عالم زیاده

اگه فعال باشیم یه چیزی میگید٬ اگه فعال نباشیم یه چیز دیگه میگید٬ حالا خوبه برم معتاد بشم!!

مجید نعمتی 1389/04/20 ساعت 10:32 ق.ظ

واسه شب چند نفر می تونند بمونند؟

تقریبامحدودیت نفرات نداریم٬ مگه شما چندنفرید؟؟؟!!!

اصغر پدریان 1389/04/20 ساعت 12:37 ب.ظ

اخه کجا؟؟!!

به هر آن کجا که باشد به جز این سرا سرایم!!!
خونه یکی از مهندسین عزیز!

فخری سجادی 1389/04/20 ساعت 12:49 ب.ظ

خانوم های محترم اصلا نگران نباشید
این هفته قسمت آخر مجموعه هیجان انگیز « به کجا چنین شتابان» هستش. خودم ترتیبی میدم که بتونیم دور هم ببینیم

با کمال احترام:
لطف کنید در این جلسه ی پرهیجان!! حاضرین رو به فعالیت بیشتر در وبلاگ تشویق کنید.
با تشکر از حضور سبزتان

رامین رواقی 1389/04/20 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
من تلاشما میکنم اگه جور شد حتما میام. (شیره ایتالیا)!

مجید نعمتی 1389/04/20 ساعت 02:06 ب.ظ

کی گفته قسمت آخر به کجا چنین شتابانه!
اقلا بشینین برنامه ی مهیج خاله شادونه رو ببینید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد