تبریک

سلام 

مبعث رسول مهر و ایمان را بر همه دوستان عزیزم و خانواده محترمشان مبارک باد. 

 

راستی بچه ها من امروز عصر دارم می رم قم  همه را دعا می کنم. شب را قم می خوابیم و فردا صبح به یاری خدا می ریم شمال (چمخاله) به شمال هم که رسیدیم دعاتون میکنم   

اگه دسترسی به اینترنت داشتم حتما به وبلاگ سر میزنم.

 

علیرضا صفوی پور

نظرات 4 + ارسال نظر
علی زال بهبهانی 1389/04/19 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام
من هم این روز فرخنده و شاد را به شما علیرضای عزیز و همه جهادیهای ۸۷ تبریک می گم .
و انشاله در هر دو جبهه خوش بگذره ...
و دعای همگی ما فراموش نشه .......

رامین رواقی 1389/04/19 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام بر علیرضای عزیز. امیدوارم سفر خوبی داشته باشی فقط قربون دستت رسیدی قم میری تو یدونه از همون حرما که نمیدونم ماله کیه یه نیم ساعتی برامون دعا کن چون راسیاتش امحان مجتمع را گند زدم این ناظمم هیچ حسابی روش نیست یهو بندازدمون. یادت نره ها.
خوش بگذره

مجید نعمتی 1389/04/19 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام.
سوغاتی فراموشت نشه.
تونستی چند تا عکس خوشگل هم بگیر بذار تو سایت.
سفر به خیر

داود درتومی 1389/04/19 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام علی جان.
امیدوارم بهت خوش بگذره و ما رو هم در دعا فراموش نکنی.
ولی وقتی رفتی شمال یه دفعه حواست نره به دار و درخت ٬
گل و سنبل ٬ سوسن و سحر و ساحل و......... یه دفعه تو دریا غرق بشی!!( البته خدا نکنه)
ایشالا بهت خوش بگذره و با سوغاتی برگردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد