فتح کوه صفه

بچه ها سلام

اول از همه خوب عکس زیر را با حسرت 5 دقیقه نگاه کنید.

http://s1.picofile.com/jahad87_ramin/IMG_0243.jpg 

 

خوب نگاه کردین !؟؟ آفرین

حالا این عکسا تقدیم میکنم به همه اونایی که ناز کردن ونیومدن. تا دیگه بیخودی کلاس نذارین بگین کار دارم.....درس دارم.....پروژه دارم.....امتحان دارم ....گردنم شکسته .....دست راستم با پای چپم قطع شده (بهونه را داشتی) و... . 

خیلییییییییییییییییی خوش گذشت جاتون خالی بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی صورتی 1389/04/18 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام
همش همین شما 3 نفر بودین یا عکاس هم از خودتون بود؟!
حالا اون بالا میرین مواظب بودین که نیفتین که واسه هفته بعد بهانه نداشته باشین؟

مجید نعمتی 1389/04/18 ساعت 04:53 ب.ظ

حالا چرا با حسرت نیگا کنیم.مگه اورستو فتح کردین.

داود درتومی 1389/04/18 ساعت 05:28 ب.ظ

اینا همش خاطره میشه.
حالا هی من به شما( دوستانی که عذر و بهونه اوردند!) بگم و بازهم شما بهونه( یا دلیلی بر ....)بیارید.
دو روز دیگه که دور از جون شما به رحمت ایزدی .....!!(شوخی کردم رفقا به دل نگیریدها!!!) حسرت این روزا رو می خوریدها!!

از اینا بگذریم جای همتون خیلی خیلی خیلی خالی بود.
ایشالا این هفته منتظر همتون هستیم.

فخری سجادی 1389/04/18 ساعت 05:48 ب.ظ

حالا واقعا این آفتاب ۶ صبحه؟

نسیم زمانی 1389/04/18 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام بچه ها واقعا دلمون سوخت تو را خدا یکی اتش نشانی خبر کنه.(بعدشم اسمش کوه صفه است)ارزو می کنم خوشیهاتون پایدار باشه.

علی زال 1389/04/18 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام
من که گفتم آسیب دیدم اما نه در این حد !!
خدا را شکر هنوز سالمم تا شما از حضورم فیض ببرید.

علیرضا صفوی پور 1389/04/19 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام
آقا شرمنده که نتونسم بیام. باور کنید کار داشتم.
انشاا... هفته بعد میام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد