سوتی ترم اولی: 

اولین روزی که تو کاردانی رفتم سلف غذا بگیرم؛ 

کارت زدم سینی رو برداشتم یکی یکی از جلواشپزا رد شدم هر کدوم یه چی برام گذاشتن(کباب،برنج،نون،...)،اخر سریه بوفه بود رفتم یه دلستر هم گرفتم بدون این که چیزی بگم رفتم نشستم رو میز. 

 با خودم گفتم دانشگاه عجب جاییه با ۱۱۰تومن چلو کباب میدن هیچی تازه دلسترم میدن!! 

غذامو که خوردم اومدم سینی رو بذارم سر جاش مرده مسئول بوفه صدام زد رفتم گفت پول دلسترتو ندادی! 

گفتم مگه با غذا نبود؟  

جواب داد نه عزیزم ما اینجا کاسبیم! 

تازه اونجا فهمیدم که دانشگاه همچین جای خوبیم نیست باید حواستو بیشتر جمع کنی خلاصه ۵۰۰پیاده شدیم بیشتر از پول غذا!! 

اونجا شد که سوزشش همراه با خجالتی تحمل ناپذیر تر شد!

نظرات 3 + ارسال نظر
داود درتومی 1389/04/17 ساعت 05:08 ب.ظ

جالب بود.
به امید خواندن سوتی های بیشتر!!!!!

حسن مجیدی 1389/04/17 ساعت 08:44 ب.ظ http://majidi_hassan@yahoo.com

آخه اون جا شهر ما بوده!!!! باید بیشتر مراقب خودت می بودی.کاریت نکرد؟؟؟ الان سالمی؟؟؟ رلاست بگو به کسی نمی گم!!!

ربیا 1389/04/25 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.rebia.com

سلام خالی بند جون؛

ترم ۱ کاردانی که اصلا هنوز تو سلف بوفه نزاشته بودن؛ ای خالی بند؛ ای ای ای ای

حالا راستشو بگو کی این داستانو واست تعریف کرد تو جای نقش اولشو عوض کردی خودت رفتی جاش؟

راستی امیر تا کی اصفهانی؟

تا سلام ... والسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد