دعوت همگانی

با سلام به تمامی عزیزان : 

ما هر جمعه برنامه کوهنوردی داریم . اگر مایل هستید این هفته یعنی 18 تیر یه برنامه دسته جمعی بچینیم . دوستانی که با این برنامه موافقند ، در بخش نظرات اعلام کنند ( من تعداد نفرات را از مدیریت سایت می پرسم ) یا به خودم زنگ بزنند . 

 

حتماً اومدنتون رو اعلام کنید تا در زمان پذیرایی شرمنده شما نباشم . 

 

از آوردن فرزندان خود و همراهان محترم جداً خودداری فرمایید !!!   ()

 

با تشکر

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین رواقی 1389/04/16 ساعت 02:07 ب.ظ

داود جون اینا تو کار نظر دادن نیستن خودم و خودت تمامی قله های ایرنا فتح میکنیم

ای به فدایت همه بزهای من!!!( یه مصرع از شعر موسی و شبان از مولانا)
رامین جان ممنون از لطفت .ولی همونطور که می دونی دسته جمعی یه عالمه دیگه داره.

مجید نعمتی 1389/04/16 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام.
من با برنامه کوه نوردی موافقم.
فقط اگه لطف کنین یه کوهی باشه که بشه سخره نوردی هم کرد دیگه عالیه.
واقعا خیلی براتون ناراحتم که از وجود من محرومین،چون من نمی تونم بیام.

علی زال بهبهانی 1389/04/16 ساعت 06:22 ب.ظ

اول ساعت مکان لوازم و هر چی که لازمه را بگو ! تا بعد ما بگیم بیایم یا نه!!باشه

راست میگی ها!!!
فکر کنم سوتی دادم!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد