مصاحبه با یکی از اساتید

 

-        مدرس و عضو هیت علمی دانشگاه علم و فرهنگ که در دانشگاه جهاد دانشگاهی شعبه صنعتی

-        کارشناس ارشد رشته برق و مخابرات ، کارشناسی برق-کنترل

  -      1355

-         بله، به خاطر اینکه من به خیلی چیزها علاقه دارم خیلی از بحث های علوم انسانی و بحث های هنر علاقه دارم خیلی از شاخه های هنر ، فعالیت هم می کردم قبلاً خیلی کم خط کار کردم و مدتی نقاشی بعد سوزن دوزی با وجود اصفهانی نبودم در سوزن دوزی استان اصفهان اوّل شدم.

-       مدار حل کردن(خورشت بادمجان بدون گوشت)

-       فکر نکردم(ولی من انرژیم سریع تموم می شود)

-       خدا

-       به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادن که برون در چه کردی که .....

-       قرآن

-       بچه هایی که درسشان بهتره حساسیت بیشتری در تصحیح برگه دارم یعنی خیلی بیشتر اشتباهاتشون را مد نظر        می‌گیرم ولی اخلاق را نه که بخواهم مد نظر بگیرم

-       در مجموع بچه های خوبی بودند من راضی بودم از اینکه این مدت کوتاه در خدمتشون بودم

-       دوست

-       جوان

-      ........

-       ناخود آگاه تداعی امام زمان می شود

-       راه بی پایان

-       چیزی که در قالب کلمه بگنجد نیست(اعتقاد به خوشبختی)

-      آ بی بی کران

-      .....

-       افتخار پارس باستان

-       زیبا

-       صبر(از طرف خودم)

-       دانشجویان خوب

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین رواقی 1389/04/16 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام
این که فقط جوابه پس سوالاش کو؟

سوالاش معلومه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد