نمیدونم!

بازهم سلام

راستش من همش دارم فرضیه میدم علما جمع نمیشن با هم فکراشونو بریزن رو هم قانونش کنیم.

مثلا در مورد بانک تلفن دوستان هم نظرشونو بگن و هم بگن چطوری تا بهترین حالتش رو داشته باشیم.

در مورد عکسها هم داره کم کم جمع میشه اگه دوستایی که عکس دارن همکاری کنن.

فیلم دوربین رو هم کپچر کردم آماده هستش.


در مورد لوح ها که دست منه، پس اونایی که نگرفتن (آقایان: کشمیری، طالبی، مجیدی،محمدپور،نعمتی) من هر روز دروازه تهرانم بجز روزای تعطیل از ساعت 9 تا 17 پس اونایی که میتونن بیان وقتی رسیدن دروازه تهران به من خبر بدن! 500 تومانی خورد هم داشته باشن.



نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا صفوی پور 1389/04/13 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام بر همگی
آقا من هم با بانک پر بازده شماره تلفن ها موافقم اما اگه در مورد چگونگی فعالیت این بانک بیشتر توضیح بدید ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد