گلایه و تشکر

سلام خدمت همه‌ی دوستای خوبم.

امیدوارم که حال همتون خوب باشه و اوضاع بر وفق مراد!


از آقا مجید گل ممنونم که زحمت کشیدن که گروه gmail رو ساختن (ولی اگه یاهو بود بهتر نبود؟!)

پس از دوستان درخواست میکنم که عضو بشن.


خوب ممنون از دوستای انگشت شماری که با اومدنشون به وبلاگ باعث گرمی محیط دوستانمون شدن (خوب به بقیه دوستاتون که ما نمیبینیمشون و شما میبینشون بگین مثلا آقای داوود درتومی) .


تاحالا دوستانی که اومدن در مورد ایجاد بانک تلفن هیچ نظری ندادن لطفا در موردش نظر بدین(معلومه که اصلا پستهای قبلی رو نمیخونین)


برای تمام دوستانی که تا الان آدرس میلشونو گذاشتن دعوت نامه ارسال کردم (اگه نیومده بود بالک ایمیلتون رو هم چک کنین)

مواظب خودتون باشین.

موفق باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/04/12 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام مهدی جون.
من سعی خودمو کردم که توی یاهو بسازم ولی به دلیلی که نمی دونم،سرور یاهو اجازه نداد.
راستی یه گلایه هم از خودت که توی گروه عضو نشدی.

نسیم زمانی 1389/04/12 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام باورم نمیشه که دلم واسه دانشگاه به این زودی تنگ بشه راستی من تونستم از اقای رحیمی (درس خطوط)نمره بگیرم.(دیدید که میشه).راستی از اقایونی که فیلم یا عکس از روز جشن دارن خواهشمندیم که به دست ما هم برسونند (لطف میکنید).من هم موافق بانک تلفنی هستم.موفق باشید.

داود درتومی 1389/04/13 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام به همگی و مخصوصا به مدیریت محترم سایت( همون مهدی خودمون!!!)
دست همگی درد نکنه.
شرمنده
چند روز پیش سایتو دیدم و خیلی خوشم اومد ولی متاسفانه جور نشد که نظر بدم.

علی زال 1389/04/13 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام
این بانک که گفته می شه سود دهی هم داره .
من هم موافقم ولی چه جوری ؟
راستی بچه ها چه جوری عکس و فیلم جشنو گیر بیاریم
لطفا آقا مهدی صورتی شما زحمت بکشید برا جمع آوری .
موقعش که شد یه مطلب بگذارید تا بچه ها جمع شند.

قاسم محمدپور 1389/04/14 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام
من هم موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد