خیلی بده آدم بی معرفت باشه

خیلی بده آدم بی معرفت باشه

چند وقت پیش مجید زنگ زد و گفت کجایی

دقت کنید، کسی که زنگ زد مجید نعمتی بود

مجیدی که نصف عمرمو باهاش بودم

دقیقا از وقتی انقدی بودیم



بگذریم

نه چرا بگذریم

 

 

ما دوران هنرستان رو با هم خوندیم

دقیقا پشت سر هم بودیم

تو کلاس اون ردیف اول مینشت و من پشت سرش تو ردیف دوم

شاگرد اول دومیمون هم تقریبا همینطوری بود

این عکس برای سال اول هنرستانه

 بعد با هم رفتیم کنکور دادیم و مهاجر قبول شدیم

دوره ی کاردانی رو تو مهاجر خوندیم

این عکسم برای دوران تحصیل در مهاجره



خلاصه بعد از چهارترم درس خوندن تو مهاجر

تصمیم گرفتیم کنکور کاردانی به کارشناسی بدیم

فقط 20 روز خوندیم

خداییش رتبه هامونم خوب شد

ولی تو محوطه ی اصفهان فقط جهاد بود که میشد رفت

و خب رفتیم جهاد



چپ چپ نگاه نکنید از دوران جهاد عکس باهمی ندارم


خلاصه بعد از جهاد بود که راهمون از هم جدا شد

دقیقا ترم آخر بود که من تصمیم گرفتم برم مسابقات رباتیک

و اون تصمیم گرفت با موتور بره زیر یه وانت

بعدش من نشستم درس خوندم برای ارشد

البته راستشو بگم داشتم کارامو میکردم که برم خارج

ولی ممنوع الخروج شدم که قصش مفصله

دیگه نشستم مثل آدم درسامو خوندم و شاهرود قبول شدم

روزانه رشته ی مکاترونیک

اما مجید با یه پلاتین توی پاش رفت سربازی و چون نمیتونست خیلی تحرک داشته باشه

به علت ضعف بینایی معافش کردن

بعدشم رفت سر کار

اما تو این مدت با هم حسابی رفیق بودیما

فکر نکنید مثل رفاقتای شماست که اصن همو نبینیما

نه بابا کلی با هم اینطرف اونطرف رفتیم

این عکسم مربوط به من و همکلاسیام تو شاهروده



خلاصه بعد از دوران کارشناسی ارشد که دقیقا 28 شهریور همین سال تموم شد....

آها

از همون اول که گفتم آدم نباس بی معرفت باشه برای همین گفتم


مجید زنگ زده بود حالمو بپرسه

گفت کجایی

گفتم تهران

گفت چه ....

گفتم درس میخونم

گفت اینجا نمیشه درس خوند

گفتم نه اینجا دانشجوام

گفت ....

گفتم نه بابا راس میگم

کلی خوشحال شد و ذوقمو کرد

و اصن بهم نگفت بی معرفتی

ولی خودم فهمیدم

دونفر آدم که حداقل 6 سال از دوره ی تحصیلشون رو با هم بودن

باید این چیزارو به هم بگم

خلاصه اینکه ما اومدیم دکترا و مجید ازدواج کرد

خیلی دوسش دارم مجید نعمتی رو

خیییییییییییییلی

براش آرزوی خوشبختی میکنم

امیدوارم هرجا هست شاد و خوش و سر حال باشه



اینم مراحل تحصیلی به صورت تصویری  متنی


عکس کارت دانشجوئیام بود با تذکر یکی از دوستان حذفش کردم


کاردانی- الکترونیک- آموزشکده شهید مهاجر

کارشناسی- مهندسی تکنولوژی الکترونیک- موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی

کارشناسی ارشد- مهندسی مکاترونیک- دانشگاه صنعتی شاهرود

دکتری- هوش ماشین، رباتیک - دانشگاه تهران


نظرات 5 + ارسال نظر
رامین جون 1392/11/20 ساعت 11:58 ب.ظ

اه.. چطوری محمد..؟ خوبی؟؟ خیلی باحال بود.. داشتم عکسا رو میومدم پایین که دیگه داشتم نگرانت میشدم..!! "اگه انیمیشن up رو دیده باشی میفهمی منظورما" با خودم گفتم 2تا عکس دیگه بیام پایین میرسم به جایزه نوبل. خلاصه منا بردی به اون جهاد قدیم و ... اون پل هوایی هم به یه دردی خورد!
کارت دانشجوییتم save کردم. دیر برداشتی!

رامین جون من چاکرتم
طوری نیست
خوبی؟
نیستی دادا

مجید نعمتی 1392/11/23 ساعت 09:13 ق.ظ

به به ببین کی اینجاست
ستاره سهیل که بودی، دیگه چی شده باشی

راستش رو بخوای پریروز متنت رو خودندم،‌ولی غلیان احساسات اجازه گذاشتن نظر رو بهم نداد،‌ چند ساعتی تو هپروت بودم

خلاصش باعث افتخاری رفیق

چییییه،‌ چطونه شما،‌ رفیق ندارین وقت بزاره براتون متن به این خشگلی بزاره

اتفاقا منم به داشتن رفیقی مثل تو افتخار میکنم
ممنونم

احسان میرزایی 1392/11/25 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام بر محمد حسن قیصزی عزیز
آقا کلی خوشحال شدم واسه این همه موفقیت مبارکه ، انشالله که روز به روز بیشتر بشه

این داوده معلوم نیست کجاست فقط بلده واسه ما متن بنویسه و قرقر کنه

این مجیدم اینقدر تحویل نگیر به قول یه سری از دوستان که سیبیلشونم کم کلف نیست:

«همین رفیقت که سنگشو به سینه می زنی ، فردا که تو کوچه کاری کوریت کرد ، سلامت می کنم»

باش محمد

ممنونم احسان خان

ولی مجید خیلی بامعرفته

حسن مجیدی 1392/11/26 ساعت 10:28 ب.ظ

بابا مهندس دکتر...
ایشاا... بری خارج بعد یه روز بخوای بیای ایران بت بگن ممنوع الورودی داداش همون جا بمون...

:-)
نه اینو نمیخام
آخه
من اینجا ریشه در خاکم...

فخری سجادی 1392/11/29 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام
خیلی زیبا نوشته بودید، خیلی خوشحالم که هردو موفق بودید امید وارم همیشه شاد باشید و همیشه رفیق

خیلی خیلی خیلی هم قبولی دکتری را بهتون تبریک میگم

ممنونم

مطمئنا هرکدوم از ما تو زندگی هامون موفقیت هایی داشتیم که از دید بقیه پنهانه
و شکست هایی که برامون درس پیروزی بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد