ما اومدیم

سلااااااااااااام

چه وبلاگه سوت و کوری

منو که یادتون هست، قبلنا اینجا میومدم

دیگه اوضاعم عوض شده

الان دیگه تنها نمیاااااااام

این اولین پست مشترک ماست

آقا و خانم نعمتی

اااااااااااااااااااااااااااااااا

چقد عذب اینجاست

امروز ماهگرد عقد ماست(لطفا این پست را 3 دقیقه قبل از گذاشته شدن در نظر بگیرید.)

ببخشین که دعوت نشدین چون خصوصی بود

اینشالا برای عروسی


ساقی به نور باده برافروز جام ما
مطرب بگو که جهان شد به کام ما



نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا قنواتی 1392/06/19 ساعت 08:17 ق.ظ

اَاَاَاااااااااااااااااااااااااا شوخی نکن
پس تو هم از دست رفتی
آخیییی حیف شد
بچه خوبی بودی
مبارک باشه ایشالله خوشبخت بشید.
فکر کنم کم کم باید تابلو ورود مجردها ممنوع نصب کنیم.

خدایا ما مجرد ها را با غم عشق آشنا کن
ز غم های دگر غیر از غم عشق رها کن

به سلام علیرضا جان
عزیزم زندگی شوخیه
سلامت باشی،‌اینشالا واسه همه مجردهای سایت
آره دیگه،‌ چه وضعیه اینهمه عذب

مهدی صورتی 1392/06/19 ساعت 02:00 ب.ظ

پس توام شوهر کردی رفت! ای داد بی داد....

آره دیگه
پیر پسر شدی دست بجمبون
دو روز دیگه افسوس این روزاتو میخوری که مفت مفت از دست دادی
آره جونم

رامین 1392/06/20 ساعت 12:43 ق.ظ

وای مجید.. راس میگی؟ وای به حالت اگه چیزمون کرده باشی!!
چرا حضمش بر من سخته..نمیتونم باور کنم. یعنی تو هم از دس رفتی... آخه کی با دلار 3275 میره زن میگیره هان؟!!

اما آقا و خانوم نعمتی رو باحال اومدی ..آدم یاد آقا و خانم اسمیت میوفته.. حالا از شوخی بگذریم ایشاله در کنار هم خوشبخت بشین. خیلی خوشحال شدم.

در این مورد خاص سر کار نیستین
عزیزم حال رو دریاب که بهترین دورانه،‌ سال دیگه میفهمی
البته چیزی هم از دره پیت و آنجلینا جولی کم نداریم،‌ البته بماند که یه چیزهایی هم زیاد تر داریم
اینشالا،‌ اینشالا برای شما

فخری سجادی 1392/06/20 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام - منم بسیار زیاد بهتون تبریک میگم و امید وارم زندگیتون همیشه سرشار از دوست داشتن و عشق و زیبایی باشه.
هر چند یه حس غریبی به منم میگه که سر کاریم ولی انشاا... که نیستیم دیگه ;-)

سلام
ممنونم،‌ اینشالا،‌ امیدوارم شما هم زندگیتون همیشه گرم باشه
حسش غریب نیست،‌ واضحه همتون سرکارین، خدا خیلی وقته داره از اون بالا بهمون میخنده
ولی اینبار مسبب من نیستم

احسان میرزایی 1392/06/20 ساعت 10:50 ق.ظ

تو وقتی یکی بود پستات 154 تا بود حالا طبیعتا" بعد از یه ماه باید بشه 308 تا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایشالا همیشه دنیا به کامت باشه،ایشالا دوماه بعد از عروسی هم همینقدر خوشحال باشی،مبارکه حاجی

آره،‌ من وقتی یکی بودم خیلی گل بودم،‌ حالا که دیگه باید گلستان تحویل بگیرین
خدا از دهنت بشنوه پسر حاجی

زال 1392/06/20 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام آقا تبریک اول به خودت بعد به شجاعتت .
اما خدایش دیگه موقعش بود.
مرد شدی پسر.

سلام گل پسر،‌ ممنونم
لطلف داری

حسن مجیدی 1392/06/20 ساعت 11:56 ب.ظ

ساقی به نور باده برافروز جام ما
مطرب بگو که جهان شد به کام ما

الان این رو با مجرد ها بودی یا با متاهلا؟؟؟
جهان شده به کامت؟؟؟
تو الان گرمی...هنوز نگرفتی چی بر سرت اومده...
پسر بدبخت کردی خودتو مگه آخه خدا به تو عقل نداده لااقل قبل ازاینکه بخای یه حرکتی بزنی با4تا بزرگتر مشورت کن!!!
بیچاره کردی خوتو...درمونده شدی!!!دیگه راه بازگشتی وجود نداره!!!همه ی پل های پشت سره خودتو خراب کردی!!!دیگه به آخر خط رسیدی!!!بازی دیگه تموم شده!!!
خدایی از تو توقع نداشتم ما رو تو یه حساب دیگه باز میکردیم...
این جوری نمیشه باس یه فکری کرد همینجوری پیش بره نسل مجردها ور میفته!!!پیشگیری بهتر از درمان است!!!
تبریک بش میگید!!! شما دوستید؟؟؟؟ والا اگه یه رفیق خوب تو یه چنین وضعیتی تبریک بگه!!!
آقا مجید نعمتی تسلیت...تسلیت (2بار)
علی رضا قنواتی چرا ورود مجرد ها ممنوع ما مجردها باید دست در دست هم... نذاریم دیگه هیج متاهلی پاشو تو این وبلاگ مجردی بذاره
گندشو دیگه درآوردید...هروز داره بر تعداد متاهل ها اضافه میشه...والا با این نوناشون!!!
فردا بیام ببینم هنوز متاهلی تو وبلاگ هست...پس فرداهم میام دوباره میبینم...حالا از ما گفتن...

در آخر: و دیگر هیچ!!!

بههههههههههههههه سلام حسن جونم
خواهش کنم،‌ ممنون از این همه لطفت

پدریان 1392/06/24 ساعت 08:23 ب.ظ

اخی تفلک
تورا که نمیگم مجید خانمتو میگمبنده خدا تو رویاهاش چی تصور میکرد چی شد!!!!
جواب احسان جونم بدم که نه بابا پستاش حالا نصف میشه نه دوبرابر....اخه دیگه وقت نداره!
اما درکل مجید جون عزیزم مبارکت باشه ایشالله

سلام پسر جان
دقیقا،‌ خودش رو آماده کرده بود که کلی رفیقای من بهش تبریک بگن،‌ چی فکر میکرد و چی شد
احسان منظور کیفیت بود نه کمیت،‌ بالاخره دو تا مغز فعال بهتر از یه مغز فعال بازده داره دیگه
ممنون رفیق
امید جان یه وقتی بزار میخوام بیام چند واحد رقص پیشت بگذرونم

پدریان 1392/06/27 ساعت 06:23 ب.ظ

مجید جون وقتم تو هفته پره. ولی شما میتونی تو یکی از کلاسای هفته شرکت کنی.فقطم روزای فرد بیا روزای زوج کلاس خانماس.پنج شنبه جمعه ها هم دارم میخونم برای فوق تخصص نیستم

البته با ممد (خردادیان) و جنی (لوپز) هم صحبت کرده بودم
ممد گفت تو 2 ساعت قبلش بم بگو من خودمو با اولین پرواز میرسونم
جنی گفت تو بخواه من کلا میام ایرون اقامت میگیرم
ولی چیکا کنیم که وطن پرستیم

امیرگودرزی 1392/07/28 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام عمو مجید!!!!!
دیگه زن گرفتی باید عمو صدات کنم!!
اقا اول تا یاد علتای این اشتباه بزرگت نیفتادم بهت تبریک بگم چون یادشون بیفتم شاید دیگه حاضر به تبریک نباشم!!
الان دارم فکرشومیکنم میبینم تو هرکاری رفتی یا گندشو در اوردی یا پیچوندیش!!
تاجایی که یادمه درسخون که نبودی بدتر از ما!!توخیابونم که بلد نبودی راه بری(میخوردی به ماشین مردم 6 ماه میفتادی بیمارستان)!!!خدمتم که پیچوندی!!سرکارتوخبرندارم ولی امیدوارم زن گرفتنت روحساب کتاب بوده باشه!!!

به سلام امیر جون
چه عجب یکی به ما تبریک گفت،‌ممنون گل پسر
والا با این نوناشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد