خدا همه رو شفا بده!!!

سلام

پستهای رامین عجیب منو یاد این نرم افزارا میندازه که با اومدن نسخه ی جدیدشون از کارمی افتن

حالا شده حکایت پستهای رامین که باید تهش اضافه کنه مدت اعتبار این پست تا نوشتن پست بعدیه و سپس خودم حذفش می کنم

آخه بچه جان مگه م.. داری که پستاتو حذف میکنی، اگه نگران فک و فامیلی بیا بنام من این پستا رو بنویس

آخه من چقدر فداکاری از خودم نشون بدم

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین 1392/02/13 ساعت 11:46 ب.ظ

خوبه که.. نرم افزار به این خوبی.. تند تند up میکنه .. تازه نیازی هم به pas و user نداره... .
منظورت از عنوان پستت چیه؟!

اینکه تند تند up میکنه بخاطر بامعرفت بودن و بی نیازی به pass هم بر می گرده به با مرام بودن نویسندش
ولی اینکه قبلیا رو حذف میکنه رو دیگه شرمندم نمی تونم بگم
عنوان پست هم فقط دعای خیر واسه ملت، باور کن....

علیرضا قنواتی 1392/02/14 ساعت 07:59 ب.ظ

آره والا با این ننوناشون !!!!

این ننوناشون منظورت نوناشون؟؟!! نظر که می نویسی یه نگاه بهش بنداز بعد ارسالش کن یهو یه جابجایی کاری میکنه که نمیشه جمعش کردا

فخری سجادی 1392/02/17 ساعت 07:42 ق.ظ

یعنی شده واسه من یه علامت سوال بزرگ! آخه چرا؟؟؟
ایشون میخوان پستاشون حذف بشه من که نمیخوام نظرام حذف بشه، میخوام تو تاریخ جاویدان بمونه و آیندگان ازشون درس زندگی بگیرن

نظرات شما....!
درس زندگی...!!
شیب.....!!!
بام........!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد