عید 92

سلام دوستان

عیدتون مبارک

سال خوش و خرمی رو در کنار خانواده براتون آرزو میکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
اصغر پدریان 1392/01/03 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام اقامجید گل گلاب
همچنین شما هم سال خوب و حماسی داشته باشین

حماسه ساز باشی برادر

حسن مجیدی 1392/01/04 ساعت 11:36 ب.ظ

امید وارم سال 92 مثل سال 91 باشه دیگه بد تر نشه خواهشا

چیزی ازت کم میشه بگی بهتر باشه
خداییش دیگه کشش همچین سال گندی رو ندارم

علیرضا قنواتی 1392/01/05 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام عیدت مبارک

ماچو بده بیاد
مسعولین رسیدگی کنن
چرا شکلک ماچ نداریم

رامین 1392/01/06 ساعت 12:09 ق.ظ

کی میگه عید شده؟ ها ؟ کی میگه ؟ هر کی جرات داره بگه تا جفت پا برم تو صورتش
ها؟
نه بگین دیگه ؟
نه ! میخوام ببینم کی میگه عید شده؟
هیچم عید نشده ! اگه عید شده پس چرا من هیچی نمیبینم؟ چرا من لباس نو ندارم مثل بچه گی هام؟
چرا اتاقم رو خونه تکونی نکردم
چرا در گنجه بازه ؟ ماشین دودی درازه ؟
چرا سگه واق واق میکنه؟
چرا صابونا کف میکنه؟
دلم میخواد گیر بدم ! مشکلیه ؟
من نه درخت شکوفه زده دیدم ! نه بساط گل و سنبل دیدم
صبح رفتم تو اون سولاخی , شب اومدم
هیچی ندیدم
پس عید نشده !
همین که گفتم ! عید شد و درخت ها جامه سبز بر تن کردند و شکوفه های بهاری رقصیدن و اینا نداریم
این حرفا ماله انشاء کلاس سوم دبستان بود........!

"عیدتون مبارک"

اول اینکه سلام
دوم اینکه صبح دقیقا تو کدوم سولاخی میری و شب برمیگردی
سوم أدم باید یا آدرس وبش رو به معشوق نده یا اگه داد جرات داشته باشه،‌میخوام ببینم چه وضعشه که میای کل پستهات رو پاک میکنی
ها ها ها ها ها ها ها
چهارم اینکه همه چیز رو که نباید دید،‌ بعضی چیزا رو باید حس کرد بعضی ها رو باید لمس کرد بعضی ها رو باید چشید و بعضی رو باید شنید
حالا دیدی عید شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد