ترانه زیبای بیا مرا یاری بدن

جالبه ها

آهنگ های قبل از انقلاب رو دوباره خوانی میکنن، تازه شعر رو  تحرف هم میکنن

آهنگ گیلکی بیا مرا یاری بدن از فرامرز دعایی

لینک آهنگ

اینم متن و معنیش



لینک آهنگ تیتراژ سریال رویای گنجشکها

اینم معنیش

بیا منو یاری بده دلمو دلداری بده
زندگی تو کوتاهه و دنیا فقط کمی همدم منه
میدونی که چقدر دلم تنگه وقتی که تو پیشم نیستی
آرزوی تو و دلخوشی من اینه که تو بیای پیش من

این حرفو باز میگم که برس به من که دارم میسوزم
چرا تو نمیای، چرا تو نمیای

بیای تو من دوباره جون میگیرم
و دستاتو حنا میگیرم
اگر بیای تو، اگر بیای تو

بیا منو یاری بده دلمو دلداری بده
زندگی تو کوتاهه و دنیا فقط کمی همدم منه

این حرفو باز میگم که برس به من که دارم میسوزم
چرا تو نمیای، چرا تو نمیای

بیای تو من دوباره جون میگیرم
و دستاتو حنا میگیرم
اگر بیای تو، اگر بیای تو


لازم میدونم همینجا از مدیریت بووووق سایت کمال تشکر رو بکنم که منو مجبور کرد عکس رو 90 درجه بچرخونم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد